29 Kasım 2007 Perşembe

MISIRDAN NOTLAR – I

Hayatin ve siyasetin gundemini yorumlayanlar, herhangi bir gelismeyi sicagi sicagina yazmazlar.

Okura karsi sorumluluk geregi 24 saat kurali esastir.

Misir`a gelisimin sekizinci gununde ilk izlenimlerimi aktariyorum.

Kronolojik siraya bagli degil de daha serbest yazacagim. Cunku nereden baslayacagimi bilmiyorum.

Bir ulkenin gelismislik duzeyinin ilk gostergesi kabul edilir, havalimanlari ve yollar.

2000 yilinda ilk Ingiltere`ye gidisimde de yasamistim bunu; 2003`te Romanya`da da.

Ama acikca soylemeliyim ki hic biri sekiz gun onceki kadar carpici olmamisti.

Ingiltere`ye ilk defa gidenler, ozellikle Stansted`e inince ve de yol boyunca kendilerine gelemezler.

Gokyuzunu gri rengin kapladigi o soguk insanlarin ulkesi, modernizm ve dogasiyla simsicak bir hosgeldin der konuklarina.

21 Kasim 2007 tarihini ise kolayca unutacagimi sanmiyorum. Kahire`ye ayak bastigim o kara Carsamba`yi.

Halbuki onceden burada bulunan dostlar anlatmislardi.

Yani tabloyu uc asagi bes yukari kafamda canladirmistim.

Daha dogrusu..

Yanilmistim!

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa