26 Kasım 2008 Çarşamba

Gül’ün söyleyemediği neydi?

Geçen hafta Hakkari’den gelen bir heyete:
Ben burada söyleyemeyeceğim şeyleri de düşünüyorum. Hatta sizin de bana söylemek isteyip söyleyemediğiniz şeyleri biliyorum ve size katılıyorum” sözleri ile Cumhurbaşkanı’nın ne demek istediğini anlamaya çalışıyor bütün Türkiye.

Gülmeyin..

Ben, Abdullah Gül’ün yerinde olmak istemezdim!

Müthiş bir gerilemenin en büyük ve en tepedeki bu temsilcisine haddim olmayarak acıyorum açıkçası.

Düşündüğünü söyleyemediği bir ülkede hem de Cumhurbaşkanı sıfatıyla yaşamak zorunda o.

Sonu gelmiştir dediği cumhuriyetin en tepesinde!

Zor olmalıdır herhalde, inanmadığı, içine bir türlü sindiremediği bir kavramın en büyük temsilcisi olmak.

27 Kasım 1995 tarihinde, The Guardian gazetesinde yayımlanan aşağıdaki şu sözler Sayın Abdullah Gül'e aitti: "Cumhuriyet döneminin sonu gelmiştir. Eğer Ankara'nın yüzde 60'ı gecekonduda oturuyorsa bu laik sistemin başarısız olduğu anlamına gelir ki, biz de onu kesinlikle değiştirmek istiyoruz..."

Tam 13 yıl önce bunları söyledi sizin Cumhurbaşkanı’nız!

Bugün ise Hakkari heyetine söylediklerini anlamaya çalışıyorsunuz.

Yineliyorum; ben, Abdullah Gül’ün yerinde olmak istemezdim!

En açık biçimde ifade etmesine rağmen ne demek istediğini anlayamayan bir cumhurun başındaki isim o.

Cumhurbaşkanı seçildikten bir gün sonra Ertuğrul Özkök ne yazmıştı, ha-tırlatıyorum:

İkinci Cumhuriyetin Birinci Cumhurbaşkanı

Şimdi söyler misiniz, Gül’ün hala söyleyemediği bir şeyi kaldığına gerçekten inanıyor musunuz ?

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa