3 Nisan 2007 Salı

Ne Yaptınız ?

Bugün 03 Nisan 2007 Salı.

Akp’nin Cumhurbaşkanı adayını açıklamasına 13; Mustafa Kemal’in, çocuklara armağan ettiği Ulusal Egemenlik Bayramı’na ise 20 gün var!

16 Mayıs’tan sonra artık hiçbir şeyin eskisi gibi olmayacağı malum. AKP’nin uzlaşma aramadan seçeceği, faşist ve şeriat ihtirasları içinde yanıp tutuşan şahsın, resmen göreve başlamasının hemen akabinde ise ,19 Mayıs Gençlik bayramı var!

Bugün itibari ile içimi inanılmaz bir sızı kapladı.

Geçen yıl, bu her iki bayramı neden daha coşkulu kutlamadığım için canım sıkıldı. Bu bayramların artık, ne yapılırsa yapılsın, eskisi kadar coşkulu olamayacağını ben, bugün anladım!

Üzüldüm...

Mustafa Kemal ve askerlerinin emanetine ihanetin yaşandığı bu döneme tanıklık ettiğim için üzüldüm.

En büyük mirası olan Cumhuriyet’i emanet ettiği Türk Genci olarak, bu emanetini koruyamadığım için kahroldum.

Şimdi bu döneme tanıklık eden kuşak olarak bizlerin, gelecek nesillere bırakacağı aydınlık bir Türkiye yok artık!

Bu kuşatmaya karşı çocuklarımıza anlatacağımız bir direniş, bir başkaldırımız söz konusu değil!

“Ilımlı İslam yalanına nasıl inandınız?” diye soracak olan gelecek nesile vereceğimiz cevabımızı şimdiden düşünmeliyiz!

Sakın “Ben inanmamıştım” demeyin!

Çünkü karşılığında alacağınız ikinci soru, tamamen boşa giden hayatınızla yüzleşmenize neden olacaktır!

“ İnanmadınız, peki ne yaptınız? ”

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa