5 Kasım 2009 Perşembe

Yerseniz




"HELAL gıda" diye tutturduklarından, insanlara bir şey yedireceklerini anlamıştım.
GDO (genetiği değiştirilmiş organizma) geliyor diyorlar...
Nitekim “rakı bardağına benziyor” diye TBMM‘deki su bardaklarını değiştirmelerinden hemen sonraya denk gelir; çocukların likit yumurta, mısır gevreği, hormonlu tavuk yemi işine girip köşeyi dönmeleri...
(.........)
Başbakan’ın “halk sağlığını” düşünüp domuz gribi aşısına kızması ise; grip virüsünün siyasi irade karar vermeden, yönetmelik gerektirmeden, ithalatçı firma olmadan, kendiliğinden izinsiz yurda girmesi...
Oysa insanoğluna milyon kat daha zararlı genetiği değiştirilmiş organizmaların girişi için AKP’li milletvekilleri ABD‘ye gidip ağırlandılar, ABD yönetimi devreye girdi, komisyonlar kuruldu, kulisler, görüşmeler, ikna, mikna...
Ve bir yönetmelikle GDO’ya izin çıktı...
Domuz grip virüsü (DGV) ise sen kalk ön görüşme olmadan, izinsiz-mizinsiz, yönetmeliksiz çık gel...
Ve kızdı “Ben olmam” dedi...
(.........)
Gerçi Başbakan, GDO (genetiği değiştirilmiş besinler) konusundaki “İnsanlara zararlı gıda gelecek” iddialarını yalanlayarak “Öyle bir şey yok” dedi demesine...
Ben de “öyle bir şeyin olduğunu”, “öyle bir şey yok” demesinden anladım zaten.
GDO yönetmenliğinin adına da bakmıyor:
“Genetiği değiştirilmiş organizmaların ithalatı, işlenmesi, depolanması, ihracatı, kontrol ve denetimine ilişkin yönetmelik...”
Gelmeyecekse şu “işlenmesi” nasıl oluyor?..
Hadi Türk aklının üstün yaratıcılığıdır; gelmeyen bir şey “işlendi” diyelim...
Pekiii...O “depolanması” nasıl bir şey, gelmeyen şeyin?..

Ben hiç böyle iktidar görmedim...
İnsanların sıradan sağlıklarını ilgilendiren meselelerde bile bu kadar mı gizli hesaplı, enteresan, içten pazarlıklı olur iktidarlar...
Grip aşısı...
Ya da GDO...
Her neyse, yerseniz...
Bekir Coşkun, 05 Kasım 2009 Haber Türk

1 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

bu adam mal

6 Kasım 2009 15:56  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa